• CORONASTEUNMAATREGELEN
  • NIEUWSBERICHTEN
  • FORMULIEREN
  • Entry Eunomia
  • E-loket zelfstandigen
  • E-loket boekhouders
  • FAQ
  • VACATURE
  • Contact
  • NIEUWSBRIEVEN
Multipen
  • Home
  • Startende zelfstandigen & vrije beroepen
  • Gevestigde zelfstandigen & vrije beroepen
  • Boekhouder/accountant
  • Nieuwsberichten
  • Formulieren
  • FAQ
  • Over Multipen
  • Contact
  • Menu

U bevindt zich hier: Home / Boekhouder/accountant / Samenwerken met Multipen

Samenwerken met Multipen

Boekhouders, accountants, fiscaal raadgevers die reeds de weg naar onze diensten vonden, ervaren reeds jaren onze klantvriendelijke manier van werken en snelle service.

Met deze mensen hebben wij een fijn samenwerkingsverband en erkennen hen graag als “onze medewerkers”.  Samen zorgen wij voor een optimale service voor onze klanten.

Verneemt u graag hoe u een erkend medewerker van ons wordt en wat de voordelen daarvan zijn, vraag dan een bezoekje van onze afgevaardigde Bart Pittoors.  Contacteer hiervoor onze commerciële dienst: 015/45 12 64.

Onze commerciële dienst, te bereiken via info@multipen.be en de commercieel verantwoordelijke Gerd Backeljau, tel. 015/45 12 64, zorgen voor een optimale opvolging van uw vragen en noden.

Onze commercieel afgevaardigde  Bart Pittoors geeft u graag de nodige ondersteuning en staat klaar om u steeds op de hoogte te houden van de vernieuwingen in het sociaal statuut van de zelfstandige.  Hij is telefonisch bereikbaar op 0472/082581.

Uw klanten zullen onze nauwe samenwerking zeker appreciëren. Zowel u als zij kunnen bij ons terecht voor een zeer persoonlijke benadering van hun dossier en snelle verwerking van vragen.  Na een enquête onder onze klanten kunnen wij met heel veel trots melden dat wij  8 op 10 scoorden voor onze kwaliteit en service.

Nog even enkele van onze voordelen op een rijtje:

  • Een vlotte professionele én persoonlijke begeleiding door één dossierbeheerder.
  • Het volledige beheer van de dossiers wordt verwerkt op één plaats – geen tijdsverlies dus door overdracht van documenten naar verschillende kantoren.
  • Begeleiding bij uitkeringen die niet automatisch toegekend worden.
  • Wij zijn vlot bereikbaar, beschikken over voldoende parking en geen “automatische stem” bij uw telefonische oproep die u vraagt uw vragen al op voorhand te specifiëren.
  • Géén tijdverlies meer doordat u verschillende diensten moet raadplegen.
  • Géén extra kosten voor extra advies of aanvraag van bijkomende attesten, in tegenstelling met sommige andere sociale kassen.
  • Klanten kunnen hun dossier on-line raadplegen met hun elektronische identiteitskaart en of u kan als erkend medewerker via ons e-loket de dossiers met volmacht raadplegen en attesten afdrukken.
  • Geen logge, grote organisatie maar een KMO met een persoonlijke en snelle service!

Meer info of log-ins

Wil u uw klant aansluiten bij Multipen? Ontdek onze voordelen:

  • Persoonlijke aanpak: uw klant heeft een vaste dossierbeheerder voor alle facetten van zijn dossier
  • Goede prijs zonder extra-kosten: bij ons geen bijkomende facturen voor juridisch advies, kopies van attesten, extra service, lidgelden, etc.
  • Onze experten hebben gemiddeld meer dan 20 jaar ervaring.
  • Geen antwoordapparaat dat vraagt uw noden te pre selecteren

Het bewijs: bij een enquête die we hebben gehouden onder onze 12.500 klanten, kregen wij gemiddeld 8 op 10 voor klanttevredenheid!

Ik wil mijn klant aansluiten

Multipen

  • Startende zelfstandigen & vrije beroepen
  • Gevestigde zelfstandigen & vrije beroepen
  • Boekhouder/accountant
  • Elektronisch dossier
  • E-loket
  • FAQ
  • Infonota’s
  • Ondernemingsloket EUNOMIA

PRIVACYSTATEMENT

GDPR

Privacystatement NL

Privacystatement FR 

Aansluiten bij Multipen

  • Aansluiten als zelfstandige
  • Aansluiten als vennootschap


Hou me op de hoogte

Multipen houdt je graag op de hoogte over de nieuwste weetjes voor zelfstandigen! Ontvang deze in je mailbox.

Contact

  • Zeutestraat 2B
  • 2800 Mechelen
  • Tel: 015/45 12 60
  • E-mail: info@multipen.be

openingsuren

Omwille van de Corona-maatregelen zijn onze kantoren gesloten
In normale omstandigheden gelden volgende openingsuren
Maandag/dinsdag/donderdag: 9u–12u & 13u–16u
Woensdag/vrijdag: 9u–12u, namiddag gesloten
Geen afspraak nodig, gratis ruime parking voor de deur

© Copyright Multipen - 2016. Website carefully crafted by Creactiv. - Disclaimer

Wij maken gebruik van cookies om een betere gebruikerservaring te bieden. Neemt u alvast even de tijd om ons cookiebeleid te lezen.

Meer lezen

Cookies toestaan

Liever geen cookies

Scroll naar bovenzijde