Samenwerken met Multipen
Boekhouders, accountants, fiscaal raadgevers die reeds de weg naar onze diensten vonden, ervaren reeds jaren onze klantvriendelijke manier van werken en snelle service.
Met deze mensen hebben wij een fijn samenwerkingsverband en erkennen hen graag als “onze medewerkers”. Samen zorgen wij voor een optimale service voor onze klanten.
Verneemt u graag hoe u een erkend medewerker van ons wordt en wat de voordelen daarvan zijn, vraag dan een bezoekje van onze afgevaardigde Bart Pittoors. Contacteer hiervoor onze commerciële dienst: 015/45 12 64.
Onze commerciële dienst, te bereiken via info@multipen.be en de commercieel verantwoordelijke Gerd Backeljau, tel. 015/45 12 64, zorgen voor een optimale opvolging van uw vragen en noden.
Onze commercieel afgevaardigde Bart Pittoors geeft u graag de nodige ondersteuning en staat klaar om u steeds op de hoogte te houden van de vernieuwingen in het sociaal statuut van de zelfstandige. Hij is telefonisch bereikbaar op 0472/082581.
Uw klanten zullen onze nauwe samenwerking zeker appreciëren. Zowel u als zij kunnen bij ons terecht voor een zeer persoonlijke benadering van hun dossier en snelle verwerking van vragen. Na een enquête onder onze klanten kunnen wij met heel veel trots melden dat wij 8 op 10 scoorden voor onze kwaliteit en service.
Nog even enkele van onze voordelen op een rijtje:
- Een vlotte professionele én persoonlijke begeleiding door één dossierbeheerder.
- Het volledige beheer van de dossiers wordt verwerkt op één plaats – geen tijdsverlies dus door overdracht van documenten naar verschillende kantoren.
- Begeleiding bij uitkeringen die niet automatisch toegekend worden.
- Wij zijn vlot bereikbaar, beschikken over voldoende parking en geen “automatische stem” bij uw telefonische oproep die u vraagt uw vragen al op voorhand te specifiëren.
- Géén tijdverlies meer doordat u verschillende diensten moet raadplegen.
- Géén extra kosten voor extra advies of aanvraag van bijkomende attesten, in tegenstelling met sommige andere sociale kassen.
- Klanten kunnen hun dossier on-line raadplegen met hun elektronische identiteitskaart en of u kan als erkend medewerker via ons e-loket de dossiers met volmacht raadplegen en attesten afdrukken.
- Geen logge, grote organisatie maar een KMO met een persoonlijke en snelle service!
Wil u uw klant aansluiten bij Multipen? Ontdek onze voordelen:
Het bewijs: bij een enquête die we hebben gehouden onder onze 12.500 klanten, kregen wij gemiddeld 8 op 10 voor klanttevredenheid!