MULTIPEN werkt verder ! Maar ietsje anders …

Naar aanleiding van de soft-lockdown moet ook Multipen zijn werking aanpassen.  We blijven bereikbaar via mail en telefoon.  We doen ons uiterste best om dezelfde snelle service te verlenen als tevoren maar door overbelasting van alle telefoon- en internetwerken in België zou het kunnen dat onze telefoonconnectie slecht is of onderbroken wordt.  Wij hopen dat u ons dat niet kwalijk neemt.  De operatoren werken aan een verzwaring van de capaciteit, maar tot dan blijft het soms even moeilijk.  Wij rekenen op  uw begrip hiervoor.

Via het e-loket heeft u constante toegang tot de zelfstandige dossiers.  Mocht u dus snel iets nodig hebben, de gegevens zijn raadpleegbaar en documenten en attesten kunnen gedownload en geprint worden .

Het blijft quasi onmogelijk om dadelijk alle vragen correct en volledig te beantwoorden, aangezien de voorzorgsmaatregelen telkens opnieuw worden bekeken door de overheid en bij gevolg heeft dit ook weer zijn gevolg naar eventuele nieuwe steunmaatregelen op aanpassingen op bestaande.

Bezorg ons uw vraag met uw aansluitings- en contactgegevens en wij houden u verder op de hoogte.  Wij doen ons uiterste best om de problemen die deze crisis met zich meebrengt zo goed mogelijk mee op te vangen.

Wij proberen u op de hoogte te houden van de allerlaatste info via onze nieuws-pagina en op de infofiche.