• CORONASTEUNMAATREGELEN
  • NIEUWSBERICHTEN
  • FORMULIEREN
  • Entry Eunomia
  • E-loket zelfstandigen
  • E-loket boekhouders
  • FAQ
  • VACATURE
  • Contact
  • NIEUWSBRIEVEN
Multipen
  • Home
  • Startende zelfstandigen & vrije beroepen
  • Gevestigde zelfstandigen & vrije beroepen
  • Boekhouder/accountant
  • Nieuwsberichten
  • Formulieren
  • FAQ
  • Over Multipen
  • Contact
  • Menu

U bevindt zich hier: Home / Startende zelfstandigen & vrije beroepen / Starten met personeel / Sociaal secretariaat

Sociaal secretariaat

Wanneer je als zelfstandige ondernemer ook werkgever wordt, dan dienen zich heel wat verplichtingen aan:

  • inschrijven bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid (RSZ)
  • aansluiten bij een Kinderbijslagfonds voor werknemers
  • verzekering tegen arbeidsongevallen
  • aansluiten bij een Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk
  • correcte loonsberekening rekening houdend met afwezigheden allerlei, mogelijke loonsaanpassingen
  • bepaling extra-legale voordelen
  • arbeidsovereenkomsten opstellen
  • dimona
  • afleveren van de correcte documenten aan de werknemer
  • betalen bedrijfsvoorheffing en patronale lasten
  • uitzoeken welke gunstvoorwaarden eventueel kunnen toegepast worden voor de indienstname van een werknemer

Dit ganse pakket is vaak niet-combineerbaar met de dagelijkse activiteiten van de zelfstandige ondernemer.
Multipen heeft de geschikte partner voor u om deze taken op zich te nemen.  Contacteer ons hierover: info@multipen.be of 015/45 12 64

Wanneer een bedrijfsleider zich een bezoldiging wenst toe te kennen vanuit zijn vennootschap

Ook dan is de zelfstandige aangewezen op de diensten van een Sociaal Secretariaat. Zij zorgen voor de perfecte opvolging van uw dossier:

  • de berekening van het loon
  • het afleveren van de correcte fiscale attesten
  • de berekening van de bedrijfsvoorheffing
  • …

Wil u klant worden bij multipen? Ontdek hier onze voordelen:

  • Persoonlijke aanpak: u heeft een vaste dossierbeheerder voor alle facetten van uw dossier
  • Goede prijs zonder extra-kosten: bij ons geen bijkomende facturen voor juridisch advies, kopies van attesten, extra service, lidgelden, etc.
  • Onze experten hebben gemiddeld meer dan 20 jaar ervaring.
  • Geen antwoordapparaat dat vraagt uw noden te pre selecteren

Het bewijs: bij een enquête die we hebben gehouden onder onze 12.500 klanten, kregen wij gemiddeld 8 op 10 voor klanttevredenheid!

Ik wil mij aansluiten als zelfstandige
Ik wil mij aansluiten als vennootschap

Multipen

  • Startende zelfstandigen & vrije beroepen
  • Gevestigde zelfstandigen & vrije beroepen
  • Boekhouder/accountant
  • Elektronisch dossier
  • E-loket
  • FAQ
  • Infonota’s
  • Ondernemingsloket EUNOMIA

PRIVACYSTATEMENT

GDPR

Privacystatement NL

Privacystatement FR 

Aansluiten bij Multipen

  • Aansluiten als zelfstandige
  • Aansluiten als vennootschap


Hou me op de hoogte

Multipen houdt je graag op de hoogte over de nieuwste weetjes voor zelfstandigen! Ontvang deze in je mailbox.

Contact

  • Zeutestraat 2B
  • 2800 Mechelen
  • Tel: 015/45 12 60
  • E-mail: info@multipen.be

openingsuren

Omwille van de Corona-maatregelen zijn onze kantoren gesloten
In normale omstandigheden gelden volgende openingsuren
Maandag/dinsdag/donderdag: 9u–12u & 13u–16u
Woensdag/vrijdag: 9u–12u, namiddag gesloten
Geen afspraak nodig, gratis ruime parking voor de deur

© Copyright Multipen - 2016. Website carefully crafted by Creactiv. - Disclaimer

Wij maken gebruik van cookies om een betere gebruikerservaring te bieden. Neemt u alvast even de tijd om ons cookiebeleid te lezen.

Meer lezen

Cookies toestaan

Liever geen cookies

Scroll naar bovenzijde